Låg dag!

Idag har varit en sådan där dag, en sådan dag som man bara har velat gå o lägga sig under täcket igen och sova vidare till morgondagen. En sådan där dag då hormoner leker med ens känslor och humör. Det resulterar i flera hundra olika tankar om jag duger som mamma, partner, vän och människa. Tvivel om hur jag sköter mig i min mammaroll o om jag verkligen är en tillräckligt bra flickvän.. Ja usch! Som sagt, hundra olika tankar! Låg, bara helt jävla låååg! Faan!
.
C växer o frodas. Sötfröet har börja babbla på som tusan. Nejnejnej och mamamam går varmast, och hon är ju för jäkla söt ungen! :) Nu väntar vi bara på att krypandet ska komma krypandes :P (hahahaa, sämst humor idag) Hon sitter stabilt och faller framåt som om inget annat ont kan hända. Hon är orädd och faller åt sidorna och tar emot sig men krypandet har inte riktigt infunnit sig. Hon liksom bara klappar ihop när hon kommit på knä. Men det kommer nog, snart. Folk påstår att jag kommer ångra att jag längtat till krypandet, haha vi får se :)
.
Nu ska karln min få ta hand om sin griniga fru med soffmys och filmtittande. Godnatt!
.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0