Svampmagen ska bort!

Ligger återigen i sängen och ska snart sluta mina ögon och tacka för den här dagen. Imorron väntar babysång, om vädret tillåter dvs. Tycker att jag har varit duktig och trotsat regn och rusk dom två senaste dagarna så skulle det bjudas på en dag till i samma anda så stannar vi inne o myser istället.
.
Imorron är det fredag, igen! Dagar och veckor bara spriner förbi. Träningskortet har blivit påfyllt och dom stadiga tisdags och torsdagsdejterna med tant P på friskis håller i sig. Mycket bra! Känner faktiskt en stor motivation (fortfarande) till att träna och minska midjemåtte en del sen graviditeten. Jag trodde att det skulle vara kämpigare att komma ner till startvikten men det målet var ju enklast att nå. Väger lika mycket nu som jag gjorde innan lilla C började gro i magen, stolt! Men trimmandet av kroppen är det jag jobbar på nu..pepp pepp!
.
Nu stänger jag bloggdörrarna innan mina ögonlock hinner före. Goder natten katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0