Godmorgon vackra dag!

Jag sitter här i godan ro med tekoppen i handen och ett lugnt och glatt barn liggandes i babygymmet. Solens strålar börjar sakta tränga sig genom trädens toppar ovanför dagiset och fåglarna kvittrar rofyllt utanför fönstret. Men tro inte att jag är pigg för det :P Igår togs det vaccinationssprutor på min lilla tjej och jag hade väntat mig en jobbig natt men den var trots allt inte värre en någon annan natt. Fick enbart en lite mammigare bebis som helst skulle ligga nära nära under större delen av natten.. Vilket faktiskt var lite mysigt :)
.
Dagens planering är tom, vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Jag lyfter på hatten så länge och återkommer troligen senare. Ha en fin dag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0