Det här med respons..

Som jag tidigare nämnt.. Kommentarer.
.
Kommentarer gör bloggandet så mycket roligare, det visar att ni finns där o att ni intresserar er för det jag skriver. Jag uppskattar verkligen att ni lägger en liten minut på att läsa i min elektroniska dagbok och ni är en hel del faktiskt. Men sällan några kommentarer. Halva meningen med mitt bloggande är kontakten och åsiktsutbyte. Jag gillar att starta intressanta diskusionsämnen och jag gillar när man har olika åsikter. Speciellt i de lite djupare ämnena.
.
Tyvärr lyser ni med er frånvaro och då, som jag säger, försvinner halva glädjen med bloggen. Då tappar den mening. Sorry guys! :(

Kommentarer
Postat av: Christel

I know! Kommentarer är halva nöjet. Ett kvitto på att någon läser ju. Jag läser och jag gillart! :)

2011-10-24 @ 22:15:32
URL: http://www.underminhud.wordpress.com
Postat av: Tess

Ramlade in idag via din länk på facebook... Så roligt läsa dina tankar, du är duktig på att skriva ;) ska definitivt ramla in fler gånger ;0) kul!

2011-10-25 @ 00:02:31
Postat av: Linda & lilla Tyra

Jaaa det är hemskt med sprutorna :( sist tog de båda samtidigt tror ja men idag va hon ensam på BVC (i Vålberg kanske jag ska tillägga) så en i taget.



Mitt hjärta gick sönder :'(

2011-12-07 @ 22:31:14
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0