Ett av alla onödiga inlägg..

Solonatt med C inatt. Fadern går på sin nattvecka inatt och det är med lite nervositet som vi tillbringar natten ensamna, jag och tösabiten. Jag eldar nog upp mig själv lite mer än vad jag behöver.. snart är han ju hemma. Vi ska bara komma till den stunden då vi sluter ögonen så är han ju tillsammans med oss i sängen igen. Nåja!
'
För att göra kvällen och förhoppningsvis natten lite lugnare sitter jag här med en lite apunge i babybjörnen och vaggar samtidigt som fingrarna dansar fram över tangentbordet. Den personen som uppfann babybjörnen ska ha en stor eloge. Den underlättar enormt när man har ett barn som behagar skrika en del på kvällarna så fort man sätter sig ner med henne.
'
Började kika lite på barnrumsinredning idag. Och gud vad mycket fint och roligt det finns i barnrumsväg. Men ack så dyrt det mest är.. :S Men tror att jag har fått en bra bild om hur Cs rum ska se ut nu. Och inom rimliga prisklasser med. Så en tripp till Ikea igen dah och sen en vända på internets sidor så ska vi nog få det riktigt fint i hennes rum :) Det kliar i fingrarna! :P
'
Egentligen finns inget vettigt att skriva denna gång.. Ska nog försöka söva snuttan här och sedan gå och lägga mig själv. Imorron har vi en del o stå i så lite sömn skadar inte.
'
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0