Bomben släppt!

Nu kan man börja skriva om det obehindrat och utan gåtfrågor.
'
Det känns riktigt bra nu, och på riktigt! Under gårdagens UL rusade det hundra olika känslor i kroppen samtidigt. Fascination, stolthet samtidigt som jag inte kunde fatta. En uns nervositet smögs sig även runt i ådrorna, som sagt nu är detta verkligen på riktigt. Inte bara att positivt tecken på ett test. Utan nu har vi det på bild, våran lilla bebis <3 :D
'
Aaaah, jag är så stolt över oss. Mig och Rickard. Jag är så lycklig och nu är det dags att på allvar sätta igång med alla planeringar och förberedelser. Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vart jag ska börja. Vill göra allt på en gång och bli färdig med allting nu! :)
'
Samtidigt kastar vi oss in i en värld som för oss är okänd just nu, det är lite nervkittlande. Jag är fullt övertygad om att vi kommer att sköta vårt "jobb" galant, men tankar snurrar ju såklart iaf runt i huvudet. Allra mest positiva. Är även väldigt tacksam över alla söta och snälla hälsningar från vänner och kära, tar det som en bra stöttning och med stor kärlek!
'
Annars idag dah, jobb bestod fm och dagen av. Innan klockan ringde ut från jobbet fick jag ett sådant toksug efter kanelbullar så begav mig mot den lokala snabbköpsaffären för att köpa jäst och mjöl och sedan hem för att baka dom där hjärntvättande bullarna :P I farten inser man att fryser är på tok för full och isig för att ta emot flera påsar med bullar så en avfrostning kostade vi även på oss. Sen flöt allt bara på, diskning, städning och annat småpyssel.
'
Nej, nu ska jag slänga mig ner i sängen bland kuddar och täcke och bara mysa med mig själv :) I brist på karl som jobbar natten så får jag och den växande kroppsdelen duga :P Godnatt mänsker!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0