Lite egentid..

..vare ja! Och då hamnade jag tydligen här. Mycket annat vettigt hade jag visst inte för mig:P Sitter här med en polkagris i munnen och snubblar för andra gången idag över aftonbladets artikel om kvinnan som vill bli världens tjockaste. T.o.m försöka sig på att nå tongränsen. Usch! Och första tanken blir att spotta ut polkagrisen som cirkulerar i munnen, mest pga att jag äcklas lite av hur folk väljer att forma sitt liv. Men jag ångrar mig, vad gör en liten polkagris för skada när hon tydligen sätter i sig 21 000 kalorier om dagen. Låt mig då hållas!
.
Karln och C ligger i sängen och sover/vilar sig. Förhoppningsvis är det nattsömnen som nått flickebarnet men karln han får gott pallra sig upp snart för veckans sista nattarbete. Det lär bli en tidig sänggång för mig om stumpan så tillåter. Trippade upp vid sextaget imorse med en klarvaken tjej och vi sammanslöt sedan med den hemkommande pappan i hemmet över en frukost. Har nästan glömt hur det känns att vara uppe så tidigt på morgonen. Sist var då jag jobbade, alltså nästan ett halvår sen. Mitten av mars. Det var ett tag sen om man räknar på fingrarna.
.
En varm dusch är väl något man kan unna sig när man har lite egentid också va? :P Bäst att passa på innan jag blir ensam vuxen för natten. Så, tjing med er! Och tack vänner för de uppmuntrande orden från förra inlägget. Må gott!
.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0