Låser upp bloggdörren och kliver in igen

Dammar av och börjar rita ner mina hieroglyfer igen. :)

Måste säga att det inte alls känns, det känns inte ett dugg. Att bli ett år äldre menar jag då. Jag har bockat av ett nytt år här i livet igen. Det går så himla fort, åren. I fredags påbörjade jag mitt 24:e år..ujuj. :) Det har firats med fina vänner och med släkt hela helgen. Och idag var jag ju även tvungen att fira min kära farmor i efterskott med. Jag föddes ju nämligen en gång i tiden på hennes födelsedag :P

Kort och gott har hela månaden bestått av födelsedagsfiranden, kalas och massa sötsaker. Vilket har gjort mig halvt kräkfärdig nu, hua!

September har också varit en heltidens-månad. Har jobbat heltid och har därför inte haft tid med annat än jobbet. Jobbet i sig har också slitit en del på mig, många ledsamma saker som bara gnager och som aldrig verkar bli bättre. Sådana små j*vla saker som bara irriterar och sticker i ögat. Ah! Skitsamma. Trött blir jag på det iaf!

Men den här månaden har även varit bra, fina saker som gör en lite extra pirrig i kroppen. Glädjebaronen innanför skinnet hoppar upp och ner och klappar i händerna. :D Nu är livet fint, och jag tänker njuta av det! <3

Nu återstår det bara att vänta in min fina Rick, sen blir det mys i soffan :)

Ha en fin kväll! Puss!

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för senast!

Åh, se där ja, jag fyller också år på min farmors födelsedag. Vilka fina presenter våra farmödrar fick ;)

Ha en fortsatt bra vecka! Kram

2010-09-28 @ 17:17:07
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0