Kort uppdatering sen sist

Hemmaaaa! :D
Kvällens arbetspass har bjudit på mixade känslor. Måste utagera mig och stå upp för dessa känslor, inte idag, men tids nog. Brinner inombords till och från.
.
Nu är inbjudningar utskickade. Har väl trots allt bestämt mig för att fira, fira att ett år har gått sen sist jag funderade på att fira :P Som jag skrivit i inbjudningarna; istället för att förneka att man blivit ett år äldre tänker jag tillbringa dagen eller i det här fallet kvällen tillsammans med mina fina nära kära :D So be there!
.
Har två mysiga missar precis vid mig och i öronen flödar klangen från Tyler Ward. Med risk för att vara tjatig men, killen har bra härlig röst! Är för tillfället kär i rösten. . .
.
Nästa vecka börjar jag jobba heltid. Och meningen är att träningskort ska fixas också, vart ska jag få tiden ifrån? Pust, och sen däremellan ska väl kalasprylar inhandlas i alla dess slag. Vad bakar man till ett släktkalas? Snälla hjälp! Och till den mer ungdomliga delen av firandet, tips på goda drinkar?
.
Nejni, nu ska köket få sig ett besök och förhoppningsvis hittar jag nåt ätbart som magen skriker efter. Imorronbitti är det jobb som hägrar igen. Sov gott gullungar! :-*
/J

Kommentarer
Postat av: f

säg till om jag ska hjälpa dej baka söt!

2010-09-08 @ 10:48:59
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/
Postat av: Linda

Morotskaka, cheesecake, kladdkaka, vaniljbullar. Hojta så får du recept om du behöver.

2010-09-08 @ 16:17:34
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0