Förmiddagspromenad, check!

Promenerat med sällskap i det härliga höstvädret. Jaa, för nu är det minsann höst. Vi har gått in i höstmånaden september och jag och hon kom även under promenadens gång överens om att det var höstvindar i luften. Mys! :)
*
Borde sparka igång dagarna lika 'tidigt' annars med. Känns mycket skönt och man har så mycket kvar av dagen. Visserligen tryter min frihet att kunna göra det jag vill här hemma just nu när sängen fortfarande är upptagen av honom. Ska väl lite smått försöka mig på att påbörja lunchlagningen för att senare försöka få med mig karln ner på stan för lite tjejshopping :D
*
I ett vuxet huvud händer det mycket, ganska mycket skit också för den delen. Det räcker med att höra så mår man dåligt med henne. Frustrationen sitter nog mest i att jag inte kan göra nånting själv, utan att övertygningsförmågan istället måste ta vid. Om man bara kunde fixa problem och bekymmer med en fingervink, vad lätt det skulle vara då.
*
Jag personligen mår lika bra som jag gjorde igår :) Härliga väder och härliga liv! Mår prima och jag har inte mycket att klaga på, det har även börjat dra lite i shoppingtarmen igen. Så det där med stadstrippen blir ett måste idag! Måste även tjata om att jag verkligen är urless på dessa solonätter igen. Usch, kan inte denna veckan vara slut snart så jag slipper frysa i sängen! :/
*
Pusskij! Och ha en fin dag.. Var rädda om varandra!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0