Mikrofonkåt!

Klockren i Septembers klang! Så det så!

Ledig dag idag. Han hunnit med en fm-dejt med fina Fillan och matinhandlat med mor. Slumrat en stund på soffan och snart ska jag bege mig till Storgatan för en tacoskväll hos min egen Petra :) Fullspäckad dag!

Helgen som närmar sig är knökfull med jobb, ser faktiskt fram emot nästa år litegrann. Då vi ev ska börja jobba var tredje helg istället för varannan. Men med en liten negativ ton på att det medföljer monsterturer på dom helger som man jobbar. Men hoppas på det bästa och att det verkligen är värt det!

Idag mår jag bra! Är på ett riktigt bra humör, tack! :D

Ta den där disken som jag har lovat min andra hälft att jag ska göra kanske? Längtar till kvällen då han kommer bjudas på lite kvällsmys när han kommer hem från jobbet.

Sköt er! Puss!
/J

Kommentarer
Postat av: Hanna

September gör den låten sjukt bra!

"Så mycke bättre" ;)



Ta hand om dig bruden.

Hörs och ses.

STOR KRAM <3

2010-11-20 @ 01:02:49
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0