Autopilot!

.. som en vän till mig uttrycker det ibland!

Helgen som varit. För er som redan vet kan jag tala om att det var hur grymt som helst, tråkigt för er som missade det. Riktigt tråkigt, för det var helt klart värt att se! För er som inte redan vet så tog jag och min andra hälft vårat pick och pack och stack iväg till Stockholm och Ericsson Globe för att se, i nuläget den mest omtalade artisten, Lady Gaga!

Förbandet, som var från New York och var av det speciella slaget, drog igång konserten och var väl en aning underhållande trots deras skumma upptåg och klädsel. Minuset var dock att vi fick vänta i en halvtimme efter att de slutat spela till att Gaga tittade fram. Ett förband är väl till för att värma upp publiken tills huvudartisten kommer ut, eller?

Ivf, hon bjöd på ett j*vla drag. Publiken var inte sen med att hoppa runt och dansa, varken på ståplatsgolvet eller på läktaren. Ett häftigt ös! Gaga själv verkade vara en ödmjuk och gullig tjej som verkligen bryr sig om sina fans, "sina små monster". Som hon själv uttrycker det :)

Konserten och Gaga får toppbetyg! Minuset var idioter med paljettkläder på ett stågolv, spöregnet men framförallt folket i dörren som skulle släppa in oss. Hur många konserter om året har inte Globen? Man behandlar inte sina gäster/kunder på det sättet, speciellt inte när man står i spöregn och söker torrare platser då varenda fläck på kroppen är dyblöt. Ett ord, Idioter!

Stor eloge till Lady Gaga! Kommer hon tillbaka är jag en av hennes fans som kommer dyka upp på hennes konsert igen!

I mitt vardagsliv förövrigt dah, just nu är det jobbigt! Har tappat gnistan lite för arbetet när det för tillfället är som det är. Numera har jag en konstig obehagskänsla innan jag ska dit, speciellt när det gäller kvällsarbetet. Hoppas innerligt att det ordnar upp sig och det är snart!
Ljuspunkten inom ämnet är dock att jag har en anställning igen! Yey! Kanon! :D

Förövrigt är allt frid och fröjd! Vill att sommaren och semestern ska stå för dörren nu, längtar till London och alla tripper som sommaren kommer att erbjuda! :)

Minneslapp till mig själv är dock;
* Måste börja ta hand om mig själv bättre, ge mig själv tid till saker som JAG vill!
* Måste bli bättre på att kontakta vännerna.
* Ut och motionera oftare!
* Samla tankarna och köpa tillbaka minnet!
Pust!

Ha en fin kväll! Snart droppar han, som alltid bryr sig och som alltid älskar trots brister och felen jag tydligt visar ibland, in. :P

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0