Gaaaaah!

Gårdagen var fartfylld på många sätt. Med tanke på sekretess så kommer inte allt bli nämnt men trött och omskakad var jag igårkväll när jag kom hem från jobbet iaf. Men dagen från igår bjöd även på fina ljusglimtar :) "Ett missförstånd" som gjorde mig så glad. Arbetssituationen såg tydligen bättre ut än vad jag tidigare trott.. Tacka gudarna för det! :)

Katterna springer runt och jagar flygande småkryp ute på balkongen, jag sitter här med tekoppen och lyssnar på fågelsången utanför. Helt j*vla underbart! Det är sådana här dagar som gör att man mår lite extra gott :)

Imorron efter arbetsdagens slut drar jag och Rick iväg till Örebro för att hämta våra biljetter till konserten i Sthlm i helgen. Konserten som ingen inte lagt märke till, konserten som redan har blivit utnämnd till den mest åtråvärda detta år. Lady Gaga, Globen, Stockholm!
Har länge velat lägga händerna på dom biljetterna men förnuftet satte stopp för det till en början. Sedan i veckan hittade jag ett par ståbiljetter på tradera och i samma sekund lämnade förnuftet kroppen igen och övertalningen, som inte behövde vara så länge, sattes igång. Nu är jag ruskigt glad över att förnuftet tagit semester en stund! Ska bli så grymt kul och det ska bli härligt med en miniweekend till huvudstaden tillsammans med hjärtat. :)

Nejni, nu blir det dusch och sedan lunchdejt med Felize innan jag drar vidare till jobbet. Sköt er!

Puss!

/J





Kommentarer
Postat av: frida

hon är bra har sett henne:)

2010-05-05 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0