Fjortisarnas kväll är över..

Ikväll tar vi andra vid.. :P Har precis kommit hem från jobbet. Ska fixa till mig lite så jag ser acceptabel ut inför kvällens ståhej! :)

Mat och vin och massa tjejsnack! Kanon! Får se om morgondagen ser lika rolig ut då jobb väntar även då. Men jag har lärt mig att ta det lugnt på mina arbetshelger ;)

Karln är för tillfället ute i samhället som gud glömde, hos bror sin, och hjälper till att flytta honom. Även han har en alkoholrik kväll framför sig, blir spännande o se hur odräglig han är när han kommer hem och lägger sig :)

Måste citera en av dom underbara töserna, som jag ska tillbringa kvällen tillsammans med. Förhistorien är att hon sent förra året var och besökte Paris tillsammans med gubben sin. I Paris bor det folk som kallas fransmän, återgå till citatet. Vi pratar språk;

" (...)
- Du J, du kan väl en del fraser på franska?
J svarar; - Nähä! Varför tror ni det?
- Jaa, du och H var ju ute och reste för inte så länge sen. Ni måste väl ha pratat med fransmännen.
- Fransmännen? Neh, jag träffade inte på så många. "


Ha en fin kväll bitches! <3



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0