Tråkig Söndag? Icke dah :)

Otroligt skön dag! Solen lyser och vi börjar bli lite bortskämda med det nu :P

Har haft en ledig helg, som har varit av den lugna sorten. Såå skönt. Har verkligen njutit av lugnet och ledigheten och tagit vara på att få slappa och ta igen mig. I fredags var det flickkväll hos Bonnevier, hade riktigt kul! Vi ägde i kotten :P Maten var god och sällskapet var inte sämre.. lyckad kväll :)

Igår var det melodifestivalskväll, hoppas att sverige har bättre chans detta år med bidraget som "vi" valde. Jag o andra sidan höll mina tummar för andra bidrag men detta kan nog funka det med. Samma här, väldigt skönt att bara få ta det lugnt och njuta av kvällen, lugnet och älsklingen. <3 :)

Idag är det söndag och solen lyser som sagt. Till kvällen blir det ett besök hos Fillan, vilket var vääldigt länge sen. Kul att få träffa henne igen! :)

Hoppas ni har haft en skön helg och att resten av den är lika härlig den :)

Pusstjing!

/J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ägde ni på kotten?! Vad jag minns så blev de lika.. Skönt att sluta spela när de var lika! :)

2010-03-14 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0