Torsdag!

Och humöret är på topp! Vi fick ett härligt samtal igår som gav det glada humöret en liten kick, hoppas hoppas hoppas att det blir så bra som jag tror och vill. Imorron får vi veta. Yey!

Idag är det som sagt torsdag, jobb närmar sig. Men innan ska jag hinna med en lunch med Fillan och en o annan cafésnackis. :) Igår infann jag mig även då på fiket tillsammans med mina andra fina flickor. Mycket fikande blir det när man är tös och har behov. :P

Helgen närmar sig med stormsteg, jag ser alltså fram emot ledigheten och en hel helg tillsammans med mysigaste. Jag är så förbannat förälskad i den karln! <3 Just nu mår jag bra, riktigt bra! Aaaah, galet bra! :D

Iaf, mor min ska väl få ett litet besök med är det tänkt. Man fyller ju bara en gång om året! Hon har iofs redan fått en redig födelsedagspresent men vi kommer nog med en till i lite normalare slag av present :P

Nej, Fillan väntar! Ha en fin dag allihopa. Kyss o kläm!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0