Skapligt dålig uppdatering hörni!

Får be om ursäkt för det kanske..

Men dagarna rullar på riktigt fort, alldeles för fort. Hinner knappt med mig själv.

Helgen har vart lugn, jobbat en del. Firade finaste Fillan igår som fyllde tant och var tvungen att hälsa på henne för att damma av´na. :P Tog även med en stekpanna med stjärnmotiv ifall vi var tvungna att banka liv i henne med ;D
Resten av den kvällen tillbringade jag hos Petra där ananaspaj och sällskapsspel gick varmt. Mycket trevligt, alltid lika trevligt :)

Denna dag till ära har gått i jobbets tecken, nu är jag äntligen hemma hos den allra finaste och mysigaste. Jag är så käär! Och så lycklig över att ha en så fin karl som honom, inget slår detta! Ren lycka :D

Imorron; sovmorgon. Ledig och fikadejt med Emma står på schemat. :) Efterlängtat! Sen ska jag väl försöka passa på och städa och plocka lite här hemma efter tisdagens visit till shoppingmetropolen i söder. Karln kommer troligen att finnas i krokarna runt vingåkers aktiviteter och då finns det inget bättre tillfälle att göra det vi tjejer nojar mest över, pedantanten. :P Först koppla fast katterna i balkongräcket, sen är det som gjort för städning! Haha.

Nu ska jag återgå till dom två som jag trånat och längtat efter hela dagen; sängen och älsklingens trygga famn!

Be good! All kärlek till er!

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0