Nu välkomnar jag våren!

Är det bara jag som känner att våren är på väg nu? För första gången sen snön kom har jag fått promenera på bar asfalt större delen av vägen till jobbet idag. :D Hur underbart är inte det?!

Igår drog vi vår kos till Norrköping där lite shoppingärenden tillfredställdes, iaf för min del. För sällskapets del var det mer en affärsresa :P Nu känner jag att det håller på att släppa, och jag är så glad att det bär av åt det bättre hållet! Han behöver verkligen sysselsätta sig nu när han har lyckats memorera alla dammtussar och repade maskor i soffan en längre tid. Heja dig älsk! :)

Vaknade lika glad som tidigare dagar då solen ännu en dag lyste för fullt. Gaah, vårkänslor! Men när jag väl vaknat till ordentligt och fattade vilken dag det var sjönk glädjen en aning. Tandläkarbesök stod det på schemat. Usch! Värsta som finns, fick dock en trevlig kvinnlig tandläkare men jag säger inte att hon var försiktig med redskapen vid tandstensrensingen för det. Obehaget har fått en ny innebörd nu.. Lagar hellre hål än tar bort sten. Sanning!

Många förslag till helgen har uppkommit. Lördagens bravader har jag ingen som helst lust med som det känns idag. Tråkigt nog. Fredagen ska troligtvis spenderas med Petra och Jenny över god mat och några glas vin. :)
Lördagen ser, efter lite eftertanke, ut att bli en mysig hemmakväll med den bästa framför finalen av melodifestivalen.. hmr. Jaa, det lutar åt det. :) Får skjuta festligheter åt sidan för en gångs skull.

Sängplats, nu, marsch!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0