Ett beskymmer kommer sällan ensam..

Jag sprudlar av olika slags känlsor i kroppen! Ah, det är både en riktigt härlig känsla samtidigt som den äter upp mig innefrån.

Förutom ett möte på jobbet idag så har jag vart ledig och fri som en fågel i den underbara solen. :) Har shoppat lite nya gardiner till kök och vardagsrum. Om inte våren vill komma ute så får jag göra vår inne ist :P Matinhandlingen har även hunnits med. Hämtat ett roligt litet paket idag som också gör att jag bjuder på ett litet leende ;D

Morgondagen är också en ledig dag, hoppas vädret från idag håller i sig!

Filmkvällar har tillbringats här hemma, vilket jag har saknat. Var väldigt länge sen sist. Har nästan glömt hur mysiga dom kan vara :) Träffade flickorna Bonnevier och Carlsson igår med. Över en fruktsallad, te och lite tjejskvaller. Längtar till London! :D

Sen finns det ämnen som rör runt huvudet lite extra. Möten, frågetecken och en hel del funderingar. Men samtidigt komplimanger från folk man inte anat skulle komma med sådana fina ord, vilket gör att man verkligen känner att man gör något bra. Att man passar där man är :D Värmer något så enormt i hjärtat!

I huvudsak går jag och lägger mig ikväll med huvudet högt och med ett gigantiskt leende på läpparna! :)

Måste även be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men omvärlden har fått ta ett steg åt sidan för en stund. Vilket har vart lite skönt.. snart har jag vaknat upp ur mitt hemmaide.

Ha en skön och mysig kväll underbaringar! Puss påer!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0