Morgonpromenaden avklarad!

Är väldigt nöjd med mig själv just nu! :P Tog tag i mina ord och vandrade ut på en rejäl promenad imorse i det fina vädret :) Har precis avnjutit en efterlängtad frukost och nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma kommer o hämtar mig. Det ska matinhandlas, främst inför morgondagen då vi ska midsommargrilla hos Henc.

Tvättid väntar vid lunchtid också, fullt upp. Men mellan bytena av maskin ska jag sitta med näsan i vädret på balkongen och sola mig lite, välförtjänat! :D Sedan kommer herrn i huset hem och någon gång under em ska stan göras osäker med. Leggings till mig och skor till karln. Livet leker just nu! :D <3

Ut i solen med er allihopa! Ha en fin torsdag! :-*

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0