Jag lever!


Sitter här.

I min ensamhet och funderar, funderingar blir så många fler när man är ensam och har tid att tänka. I det här fallet är det inte några onda tankar. Mestadels fina och glädjande tankar.

Nu är det fjärde natten som jag har hela sängen för mig själv. Låter kanske skönt för många. För mig är det mer en stor saknad efter den som i vanliga fall brukar ligga brevid mig. Är det inte lite tragiskt att halva sängen är sådär fint bäddad och orörd när man stiger upp på morgonen och ska gå till jobbet? Som en singelsäng fast i dubbelsängsize.. Tragiskt!

Saknar min karl!

 

I helgen bär det av mot stockholm för andra gången på dryga veckan. Den här gången för att inta plats på ståplatsgolvet på stockholms stadio och Kiss-konserten! Och jag är så himla glad att jag får sällskap av Felize och inte bara av alla grabbar. :) Grabbar i all ära men! :P Denna gången har vi med oss nyttiga lärdomar i ryggsäcken. Punkt ett; Tjejer ska inte vara kinkiga, är man kissnödig ska man tacka o bocka för dom tillfällen som erbjuds till att göra sina behov ist för att larva runt om att man är tjej och inte gör som killar gör. Mellan bilar och i skogsdungar, nemas problemas anymore! Punkt två; Har även insett att om man inte vill vara nära på svimningar på stågolvet så ska man äta rejält innan man drar iväg, en hungrig och yrslig Jessica är inte att leka med! Punkt tre; Två grabbar i baksätet med varsin gps är ingen garanti för att man ska hitta ut från stockholms miljoner gator under tidsramen av en och en halv timme. Ta ist tag i det själv så löser sig orienteringen! :P

 

Måste innan sänggåendet bjuda på en bild som gör mig varm om hjärtat! :) Love this girl! John Blund here I come!

Hugs and kisses!

 

 

/J

 


Kommentarer
Postat av: felize

längtar tills imnorgon!o se till o mysa med karln i helgen nu:)

2010-06-11 @ 08:24:40
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0