Dagarna går för fort!

Morfar har firats! Under ett toalettbesök fann jag kvinnans ovän, vågen! Som under trans måste man ställa sig på den och se siffrorna ticka förbi. Stannade på ett antal siffror som stack en aning i ögonen att se, en siffra som får hjärnan att vakna till lite!

Just summan kilon är kanske inte så mycket att härja om, men nu är det dags för välsvarvning! Ska slå mig på fingrarna varje gång jag sträcker mig efter sötsaker. För att inte vara för sträng mot mig själv och stjälpa mig snabbare än jag satt igång tillåts snasket en dag i veckan, till helgen! Inget mer! Promenad AB! Dagligen!

Sveriges kvinnorns I-landsproblem!

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Här promeneras det för fullt eftersom jag inte riktigt har nån rolig träningsform. Det blir riktigt kul med en stegräknare och ett mål varje vecka. Mitt mål ligger ganska lågt på 81 000 steg i veckan (11571 om dagen). Idag blev det strax över 24 500 steg. Det är ett bra sätt att åtmistone inte gå upp i vikt.

2010-06-23 @ 22:07:25
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0