Semesterfirare på ingång <3

Om ca 2 timmar har jag och Rick semester, ihop! AAAH, härligt! Tyvärr så kommer den bara vara en vecka för sen kallar jobbets klockor tillbaka mig. :S Vi får helt enkelt göra det bästa och få ut det allra mesta av tiden :)

I onsdags satte vi kompassen mot smultronstället jue. Personligen har jag aldrig varit där, men det var ett litet mysigt ställe brevid göta kanal. Och glassen var smarrig! :D Strosade en stund runt kanalen i det fina vädret och bara njöt av sommartiden. Sedan bar det av hem till Henc där Felize och barnen skulle spendera sin tid. Blev tacopaj och fotboll. Och ni kan inte ana hur glad jag är för att TYSKLAND INTE gick vidare till finalen! ;D

Gårdagens lunch delade jag med min fina Petrus på uteserveringen på stan. Underskatta inte sol i moln, för fram mot kvällen upptäcktes min ryggen.. en knallröd halva av ryggen. Så solen tar trots mulet väder! Eftermiddagen skulle ha bestått av bad, dock för enbart min andra halva, men molnen gjorde sig påminda då med och det blev bara lite boll-latjande och sedan bar det av hem och för matintag. Sedan tidigt i säng och Rick-mys! :D

Dagen idag dah. som tidigare nämnt, jag väntar hem en semesterfirare och sedan blir det ett andra försök till bad. Framåt kvällen bjuder mor min på mat och resten av kvällen ska jag leva och bo i karlns famn. That's it! ;)

Tjo och fläng!

/J


Mitt val av glass föll på denna goding :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg ut att vara en glass helt i min smak. Älskar kolasmak, nötter o sånt!!

2010-07-09 @ 14:07:38
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0