Rick och allt vad han innebär ;)

Trots att man har roligt och trevligt på tjejresor så kan man inte låta bli att sakna den fina hälften man har hemma som troget väntar på en.

Vid hemkomsten i torsdags var det presentutdelning, trodde att det enbart var jag som hade inköpt presenter när jag anlände hemma från London-resan. Men icke dah :) Han, den fina, smög fram ett litet paket han med vilket rörde mig till ett par tårar. Dom oväntade och överaskande sakerna är, som jag har sagt tidigare, dom mest rörande och värmande.

Öppnade det lilla fyrkantiga paketet och i det låg en armbandsklocka som jag länge kikat på men aldrig kommit till skott med att köpa :) Glädje och lycka! Han är för söt när han lägger sådana saker på minnet. Och som grädden på moset så halvviskar han fram "nästa gång vi är ifrån varandra så kan du titta på klockan och räkna ner tiden tills vi ses igen". Det är ju så man smälter :D

Hade en tokmysig dag tillsammans med honom igår. Grillade, drack rödvin och baileys, kollade fotboll och spelade tv-spel :P I hans närvaro trivs jag, han gör mig hel!

I detta nu tillbringar han sin lördag i sthlm. Och kommer inte hem förrän imorron. Jag har stökat ihop en tjejkväll här hemma med vin, singstar och mat. Så jag kommer nog överleva denna lördag jag med ;D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0