JAG ÄR FÖRJ*VLA LYCKLIG!

 

Jag är världens lyckligaste och jag njuter av det! Jag har den underbaraste som någonsin har gått i ett par skor och jag vill inte vara utan honom. För 2 år och drygt 8 månader sen träffade jag han som visade mig hur hjärtat ska slå, hur kärlek ska vara och hur lycka känns! Innan jag träffade dig hade jag ingen aning om vad äkta och sann kärlek var. (även om jag då trodde det) Jag har utvecklats någe enormt som människa och vi har byggt upp något så fint och något som är okrossbart. Det är du och jag! Du och jag mot världen! Du gör mig hel Rick! <3

 

/J


Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Tack, det var vad jag behövde höra. Då slår jag till på en sådan och hoppas på att det blir bra. Att det kräver lite tid att ställa om sig från vanlig till touch är jag införstådd med, men så är det ju med alla mobilbyten.



Åh vad glad jag blev av att läsa det här inlägget! Unnar dig/er all lycka och hoppas på evig kärlek. Jag känner också så nu när jag har träffat Andreas. Han har visat mig vad lycka innebär och jag mår bättre än aldrig förr! Han gör mig hel <3



Stora kramar till dig!!

2010-07-06 @ 13:50:19
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0