En svacka i värmeböljan..

Den uppskattas faktiskt. Skööönt att få andas lite utan att få värmeslag inombords för en liten stund :P
Jag får tom ta mig en kopp te utan att jag kokar! Yey! :D

Har en galen katt här hemma som verkar sakna sin husse lika mycket som matte gör. Hon gnider sig som en galning mot hans fina, nya, gröna skor i hallen. Haha!

Själv sitter jag o kollar över utbudet av semesteraktiviteter i detta land. Kommer ingen längre vart faktiskt :S Kolmården är ju en given aktivitet. Men fler? Förslag?

Senare ska jag och Rick (ev) promenera ner till svärmodern och låna bil inför morgondagens tripp till smultronstället tillsammans med Henc och Felize m. barn. Ska bli riktigt mysigt :)

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

För o göra en riktigt simpel, fast mysig sak, så kan jag rekommendera badplatsen vid fotbollsplanen ute i Vallmotorp. Där finns det fina badmöjligheter, grillplats o lite sånt, dit man bara kan åka ut o ha mysigt tillsammans. Jag o Andreas funderar på det framåt helgen om det är vackert väder!

2010-07-06 @ 15:36:53
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0