Bakisruta

Idag är det söndag, idag lever jag i min bakisruta hela dagen. Punkt.

En dusch kan göra underverk, från en huvudvärkande slapp kropp som var överkänslig mot ljuset till en relativt pigg och mänsklig varelse som hoppar runt och fuldansar i lägenhetens lokaler.

Känner mig dock lite uppblåst och pluffsig, men det vit-röd-randiga fodralet som jag hittade långt in i garderoben skulle ändå tryckas på. Ta mig som jag är idag.

Snart bär det av hem till mamma för lite lunchintag.

Tack brudar för gårdagens tillställning, många goa skratt och härligheter bjöd kvällen på :) Idag får jag leva med komplikationerna ;P

Ha en fin och solig dag allesammans!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0