Ursäkta, vi bygger om!

Får be om ursäkt för avbrottet.. har, som ni tidigare vet, påbörjat min jobbkarriär nu i veckan igen och det har tagit upp en hel del tid.

Men den nya vecka som kommer ser ljus och härlig ut. :) Träningen kommer ta upp en hel del tid då jag ändå har mycket ledighet. Imorron får jag finfrämmande av Emma och hennes ursöta gossebarn. Ska bli fruktansvärt härligt att träffa henne igen, var länge sen. Saknat! <3

Är full av energi, ska dra ändan ur datastolen och ta vara på energin genom städning och plock. Behövs ska ni veta.

Lovade tidigare ut blogg-inlägg om änglarna i mitt liv. Ge mig lite tid så kommer detta smaskiga inom några ögonblick.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0