Så det är nytt år nu alltså?

2010!

Känns inte som det, känns som en vanlig bakfylla med alla dess tillbehör.

Gårdagen var dock väldigt lyckad. Hade grymt trevligt och var lagom berusad på både kärlek och dryck. Nyårsaftonen började med mat med fint folk, mycket gott :) Sedan sällskapsspel med laguppdelning, brudar mot karlar. Tyvärr förlorade vi tjejer men med tanke på att lagen var uppdelade 3 mot 6 så tycker jag att vi töser gjorde bra ifrån oss.. Sedan flödade vinet och folket in.

Alla skötte sig om man bortser från min heliga kalender som blev en aning nerklottrad. :( Borde man städa undan sina saker inför fester för att få ha sakerna välbehållna? Hmm..

Tolvslaget firades in lugnt och trevligt. Och alla rörde sig senare sakta hemåt.. Får tacka alla underbara för gårdagens trevligheter. Jag är mycket nöjd!

Nu ska jag avsluta min vin-bakfylla med att hoppa ner i soffan och lägga mig. Imorron är jag redo att bete mig som en normal person igen. Vatten och sömn! Sedan kan det nya året ta fart på riktigt :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0