Om och om igen, varför?

Vissa förstår man sig inte på, ibland. Det kanske inte heller är meningen. Eller så bryr man sig för mycket och grubblar och funderar. Suck! Gör man si så duger inte det, gör man så duger inte det heller utan då kommer man med nån undanflykt till varför det inte är en bra idé. Vad ska man göra? När blir denne nöjd?

Jag börjar bli mätt på sånt här. Saker läggs på hög men rensas aldrig. Min hög har jag försökt rensa så gott det går iaf, och det har funkat bra. Tills man kommer till dom delarna av högen där det inte bara hänger på mig längre. Ska dom delarna rensas bort eller fortsätta ligga o skräpa?

*

Jag har dragit på mig nåt virus.. är orkeslös, trött, värker i kroppen och halsont. Då blir man genast lite mer av detta PMS-monster. Lättirriterad och vill inte veta av andra än sig själv och sin sjukdom. Usch, friskna till nu Jessica. Friskna till!

Väderleksrapporten utlovar kyla, isig kyla imorronbitti. Låt mig fundera, förkylning och värkande kropp, tidig uppstigning ur varma sängen och ut i den sibiriska kylan (som den så fint kallas) och promenera bort till jobbet. Morgondagen kommer inte bli den bästa i klanen.. det hör jag det :(

Jag trycker i mig en Ipren och går o lägger mig nu! Godnatt alla!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0