Mina damer och herrar

Kunde inte ana hur stor den sten var som jag burit runt på sen årsskiftet. Kunde inte förstå, förrän idag då det efterlängtade samtalet dök upp. Såå skönt nu när den har släppt! Allt som kännts så jobbigt och segt är nu över, för en stund.

På måndag börjar jag få tillbaka tids- och dagsuppfattningen. Då får jag börjar sysselsätta mig igen. Jobb jobb jobb! Imorron hämtar jag schemat och korsar fingrarna för att jag får ett lidligt schema dom första veckorna då jag själv inte har fått påverka. Aah! Norrgläntan, I´m back! :D

Idag har jag, förutom fått det lyckliga samtalet, tränat vid gryningstid. Vilket har blivit min nya grej, väldigt skönt att starta dagen med att röra på kroppen istället för att ligga o sova bort halva dagen. Dock är ju det också skönt men :P Vi släpper det. Sen hem och ätit frulle och sedan ner på stan för en sammanstrålning med Felicia på fiket. :)

Imorron rör vi våra lurviga ner till norrköping för lite shopping och mys. Härligt!

Puss påer! <3 /J

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis tjejen :) Vad hurtig du har blivit flera dagar i rad.. Men jag såg dig allt imorse när du o R var på väg hem.. Satt på Sultan men de såg du inte :(

2010-01-14 @ 20:42:53
Postat av: Jessica

Tack gumman! :) Haha, jaså? Det du skriver är lite roligt i sammanhanget. Vi var på väg hem från gymmet medans du satt och fikade sockerbomber ;) Ursäkta blindheten iaf.. Lovar o titta efter dig nästa gång, haha!

2010-01-14 @ 21:57:36
Postat av: Linda

Grattis! Så härligt!!

2010-01-15 @ 15:53:02
URL: http://blogg.joona.se
Postat av: Linda

Du skulle sagt att ni skulle hit så ja kunde bjuda in er på fika :) Ha så skoj!

2010-01-15 @ 16:03:01
URL: http://blogg.joona.se
Postat av: Jessica

Ah, men det blev mer en snabbvisit till norrköping. Har bara vart iväg ett par timmar. Nästa gång så :)

2010-01-15 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0