Lediga dagar går alltid fortast.

Jaha, vart tog dagen vägen?

Vaknade imorse och planerna var att knalla ner till träningen, men hoppade det i sista sekunden då insikten flöt in i huvudet på mig att jag måste förbereda för resten av dagen. Med bl.a. städning, inhandling av mat och matlagning på det.

Har haft besök av Fia, som tog en kopp te och snackade lite skit innan maten serverades.
Därefter kom sötaste Emma med nya tillskottet i familjen. Såå grymt söt gosse, och även mor hans. Så kul att träffa henne igen, dröjer allt för lång tid emellan sammanstrålningarna. Känns som att jag alltid har massor att göra när jag väl får träffa henne. Synd! Måste bli bättring på det.

Mellan tekopparna kom moster min och lämpade över en kartong med pärmar, lite skvaller och sedan drog hon vidare mot en skvallerkväll med sina jämnåriga på syjuntan :)

Fick sedan fint besök -än en gång, av Fillan. Mera te, ordbygganden med kexbokstäver och skratt och flams!

Nu väntar jag på karln som snart anländer med nåt ätbart och ett myshumör. Tack alla för denna dag, så trevligt att träffa er alla! Puss till er!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0