Latmasken är död!

Idag var jag tillbaka på jobbet igen, som en jojo. Fast dock på en nya avdelning.. Tror att jag kommer kunna trivas där med. Det är bara den här jobbiga början som måste klättras över först.

Måste bara lova mig själv att inte halka ur mina fina rutiner med träningen nu när jobbet dragit igång. Hade ju fått in en så bra rutin på det men kommer troligtvis inte bli lika lätt när man har arbetstider att anpassa sig efter. Nog talat..

Jag njuter grymt mycket av att få komma hem såhär på kvällarna. När harmonin kryper in i kroppen och lugnet känns underbar! Har poppat en skål med popcorn och tänt ljus, känner mig såhär skönt trött och nöjd med min dag, väntar in både pojkvän och paradise hotell nu.

Imorron blir det tidig uppgång och sedan marsch iväg på planeringsdag tillsammans med min nya arbetsgrupp. Spännande :) Night!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0