Go´dagens mina skönheter!

Är inte detta en bra dag hörni? Iaf om ni frågar mig, är pigg och glad som aldrig förr och knallar runt här med ett stort leende på läpparna :D

Har besökt gymmet tillsammans med flickorna och avslutade våran dejt på hembagarns där frukosten intogs. Nu är jag hemma igen och känner bara hur suget efter kvällen sprudlar i kroppen. Underbart! Köpte ett fyllespel på vägen hem förut som ska tas med hem till Fillan ikväll, stämningshöjande :)

Ett litet tag till av lugnets gåva sen höjs musiken och partyoutfiten, spacklet och klackpjuxen åker på. Yey! Ikväll kör vi hårt bruds!

Har några mindre farthinder på vägen som jag måste komma över först. Nummer ett, vad ska lunchen bestå av? Suck! Trista matlagning.. Nummer två, dom nytvättade kläderna i ikea-påsarna. Dom ska upp på galgar och in i garderoben. Låter kanske som nåt som går fort men kolla in högen med kläder först. Bara synen av den dödar lusten totalt. Mjaja, bara att lägga i nästa växel.

Njut av lördagen nu..

Sup och svälj, trevlig helg! Pusskij!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0