_____________________________________________________________

Namn: Jessica Elisabeth Karlsson

Kallas för: Kärt barn har många namn, i mitt fall är smeknamnen oftast inte så söta (men roliga) när dom kommer ifrån vännerna men urgulliga ifrån R. :)

Stjärntecken: Våg

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Endast i öronen, en handfull mängd.

Tatueringar: Japp!

Längd: 1,62

Skostorlek: 37-38 beroende på skor.

Hårfärg: Förtillfället blond.

Fräknar: Nope

Motto: Gräset är alltid grönast där man står, bara man vattnar det.

Kär? Mycket! :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland önskar jag mig bort till varmare breddgrader, eller till en större stad där det händer lite mer än här.

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Ibland, oftast vin

Röker du? Kan hända i samband med brukandet av vin.

Vilket schampo använder du? Niveas Volume Sensation

Vilken parfym använder du? Gucci och Lacoste

Vad är du rädd för? Spindlar, ormar och höjder.

Gillar du att tvätta? Kan jag inte påstå men ont nödvändigt.

Gillar du berg- och dalbanor? Älskar!

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Minns inte..

Filmen du köpte? Män som hatar kvinnor

Låten du hörde: Chris Brown - Girlfriend

Låten du laddade ner? Hmm?

Personen du ringde? Petra

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Paradise Hotel :P

Person du tänkte på? Rickard!

 

Favorit…

Låt: Keith Urban - Somebody like you.

Sak att göra: Umgås med vänner och pojkvän. Ha kul!

Sport: Hm, fotboll?

Dryck: Te, vatten och vin

Kläder: Tunika och klänning

Film: Hur man blir av med en kille på tio dagar..

Serie: Vänner, 2 ½ män.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Självklart!

Gråtit över en flicka? Av vilken orsak?

Ljugit för någon? Det har väl alla..

Varit i slagsmål? Nej inte direkt

Träffat någon från internet IRL? Javisst. Vem gör inte det idag?

 

Antal…

Gånger du varit kär? Ett antal gånger, men är kärare än någonsin nu.

Gånger ditt hjärta brustit? En gång, och då var det riktigt illa.

Hjärtan brustet på grund av dig? Tänker inte hänga ut nån, men det har hänt. Sorry!

Tjejer du kysst? Tappat räkningen.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Tre

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, säkert många gånger men inte specifikt just "mitt" namn.

 

Senaste…

Boken du läste? "När ingen annan ser"

Personen du fick e-mail av? Min kära moster

Personen du fick brev av? Brev? Det var länge sen, minns inte

Personen du fick sms av? Christel

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela?

Saken du köpte? Nya möbler till hallen

Vad har du gjort idag? Hämtat arbetsgivarintyg, besökt ams, kopierat papper som sedan skulle skickas iväg via brev. Städat köksskåp och rensat hallen från alla möbler och liknande inför morgondagens omtapetsering :)

Brukar du svära mycket? När jag blir arg såå.. annars har jag nog ett vårdat språk.

När stiger du upp på morgonen? Imorse, vid halv tio.

Vad har du på dig? Mys-tshirt

Vad ska du göra ikväll? Inte så mycket kvar av kvällen så ska hoppa i säng snart.

Vad är du allergisk mot? Lögnare

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Ibland

Kan du stå på händer? Haha, kan jag säkert. Men troligtvis inte så vackert :P

Håkan Hellström eller The Ark? Pest eller kolera?

Salt eller socker? Socker! Socker är beroendeframkallande tyvärr.

Gillar du ketchup? Till rätt maträtt såå..

Är du glad nu? Japp :D

Var du glad igår? Javisst

Vad dansar du till? Allt om jag är på rätt humör!

Stockholm är… ? För mig, Sveriges huvudstad och stad med flest stressade människor.

Göteborg är… ? En helgó, fin stad.

Kan du sjunga? Alla kan väl sjunga? Fast olika bra va? Ärligt, njae.. medelmåtta

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0