Hela dagen har kretsat kring morgondagen

Norrköping har fått sig ett besök idag. Av två brudar och en stackars karl som knallat runt ensam och filosoferat. Brudarna i sällskapet hade trevligt och strosade kring bland kläder, smink och smycken.. främst på jakt efter en outfit till morgondagen. Karln fördrev tiden med att hålla i pengarna och plånbok. Tråkigt nog fann vi inga större slag-i-ansiktet-outfits men en hel del tillbehör och accessoarer :) Så jag tror att lördagen kan bli ganska bra trots allt :)

Dessförinnan har schemat, som börjar på gläntan nästa vecka, hittat hem hit. Suttit i drygt en timme och samtalat med chefen om det som komma skall. Tyvärr har inte jag fått vara med och påverka schemat i februari så jag har fått ta dom turer som blivit över och tackat och tagit emot :S

Imorron ska tösera sammanståla hemma hos Fillan över lite mat och vin. Säkert en hel del tjejsnack, musik och annat barnförbjudet prat. :P

Kvällen som är har tillbringats vid tvn och lets dance.. mer spännande än så har det inte varit. Men ack så skönt :)
Har även påbörjat tillpiffningen inför imorron så gott det gått men har helt enkelt kommit fram till slutsatsen att...

Jag blir lack på detta nagellack!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0