Dagen som varit

Har hunnit med en hel del om jag får säga det själv. Plus att vädret varit underbart! Lustar till att vara kreativ och impulsiv växer med solskenet.

Ringt akassan och fått ett fint avslag på mina planer att plugga.. tyvärr. Vad ska jag nu underhålla mig med i vår? Aja, på´t igen till hösten!
Ringt min härliga frisör, dags att göra nånting åt det här håret nu! Längtar! :)
Knallade sedan ner till gymmet och förnyade mitt gymkort och körde en lång och skön träningsvända tillsammans med Petra. Sedan hem igen för lunch och städning.

Fick sedan finbesök av Fia, vilket var himla trevligt. Var länge sen vi träffades på tu man hand och snackade lite framtid och livet-snack. :P

Sitter på väntbänken nu. Fillan på ingång och ännu en te-dejt med fint sällskap! Kanonhärlig dag! Kan leva med att ha det så här:) Utan nåt större tjat! :) Trivs bra just nu!

Nej, får bjuda på ett roligare inlägg senare. Nu, tevattenkokning! Pusshej!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0