Dagen som alltid på något konstigt sätt är återkommande..

Söndag, vilket för många är en dag med bakispizza, mängder med vatten och värktabletter (främst för huvudet)

Måste erkänna att jag tillhör denna kategori mänskor idag. Huvudvärken har gett sig men segheten finns det inga tabletter för. :S Bakispizzan har tagit plats i magen med gott samvete och liggläge kommer snart intas.

Måste tacka bönorna som var med igår för en riktigt lyckad och rolig lördagskväll/natt. Brudar som man inte träffat på ett tag, brudar som alltid är lika roliga att träffa och brudar som är ett nytillskott i gänget. Mycket härligt folk och massor med vin.
I snömådd och stövlettklackar släpade jag med mig ett sällskapsspel i förfest-anda. Ljudnivån var högre än högst stundvis men vi vann iaf :) Tror jag? Hmm, men det är väl rolighetsgraden som är viktigast.

Pajdeg som knappt räckte till botten på formen, blinkande iskuber i vinglasen, grodor i trosorna, silverpennskladd, nagelmålning på fyllan, tomma vinflaskor och boxar.. och en hel del gapskratt och skratt-tårar. En kort sammanfattning av kvällen som var.

Vi beställer en till sådan den 13:e :D



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0