Vårdvärlden är grym

Mötet ägde rum idag. Vilket egentligen inte gav något. Jag mår fortfarande likadant som tidigare, jag är kränkt och sårad. Ärrad! Ett möte för envägskommunikation, det var vad det var. Jag kallar det inte möte när en person får rätten att häva ur sig allt skit i stort sett oavbrutet i nästan en timme. Sedan resa på sig och gå.
´
Jag är besviken, att folk kan behandla andra på detta sätt. Jag är besviken på människor! Nu väntar uppföljande möten för min del för att kunna ventilera mina tankar, med en beteendevetare. Och jag hoppas att det kommer att hjälpa mig, både med hur jag mår och hur jag ska gå vidare efter detta. Och jag hoppas att den processen går fort, jag vill vara glad igen.
´
Jag vill ha min karl här, NUUUU! <3

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter fruktansvärt jobbigt. Hoppas verkligen det blir bättre snabbt.

2010-12-06 @ 23:06:37
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0