Spåddes som cirkel idag

Efter en vaggande upp-och-ner-dag sitter jag här och ser tillbaka på dagen som vart. Magen kurrar lite och hjärnan funderar om det finns något i matväg.
'
Lite stressig fm men en trevlig lunch hos Rs morbror med resten av släkten. God mat och trevligt sällskap. Väl hemma igen samlades kraftdepån på litegrann sedan begav sig jag hem till mor för lite lördagsmys och robinsonfinal :) Medan karln skulle ut med grabbarna och göra det grabbar är bäst på.
'
Allt som allt, alla fina toppar måste ha sina mörkare dalar emellan sig.
'
Imorron väntar barnkalas hos Felize där en stoor 6åring ska firas. :) Söndag förövrigt brukar vara en ganska seg och tråkig dag för mig.
'
Att man kan älska så starkt samtidigt som man i ren frustration inte vet vad man ska ta sig till, att man kan tänka tills man till slut stänger ut sig själv i ett enda stort moln med händelsetecken. Humör och känslor går inte hand i hand jämt. Dom kan lätt spåra ur till och från. Det är underbart att vara kvinna helt enkelt :P
'
Nu önskar jag er en härlig nattsömn. Jag entrar sängen ensam och hoppas på att få sällskap innan morgonen gör sig synlig. Godnatt! :)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0