Lättnad!

Den "viktigaste" delen av arbetskamrater är nu underrättade. Vilket är en stooor lättnad för mig, nu slipper jag undvika samtalsämnen och kringgå huvudämnet. Gah! Skönt!
'
Idag är det fredag, och det innebär mys på hög nivå här hemma. Plankstek och finalavsnitt av robinson med min älskade Rick. Och inte nog med det, jag får äntligen sängsällskap till natten, vilket nästan är det mysigaste :D
'
Har tagit en ride på stan i mörkret nu på eftermiddagskvisten i hopp om att finna dom sista klapparna som jag så gärna vill få ur världen. Men lyckades sådär med det, har spanat men inget köpt. Jag sätter nog min egen ribba på tok för högt, jag vill alltid lyckas hundra procent med mina klappar. Vilket kanske inte är genomförbart alla gånger. Jaja, än är det långt till jul :P
'
Humöret har varit svajigt den senaste tiden, men nu är det upp! Jag är glad som en skrattmås och det får inget ändra på. Åtminstone inte för idag iaf ;) Ha en fin fredag alla! Njut av det ni har, det gör jag :)
/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag börjar mer och mer tro att du är gravid faktiskt...Är du det?

2010-12-17 @ 21:44:59
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0