Den sk. sega och tråkiga söndagen

Nova har firats då hon fyller ett år till. Mysigt med barnkalas och med fikabjudningar. I allt stim fick Fillan och jag ur oss att vi skulle mötas upp över en lunch under morgondagen, då dom vuxna samtalsämnena kanske inte alltid prioriteras bland barn och rörelse.
'
Har flörtat till mig ett laxrecept från Mia som ska provas på lite senare då karln återvänt från innebandyn. Låter riktigt gott, får se om mina fingrar kan göra det lika gott :) Tack Mia!
'
Imorron väntar jobb, jobb OCH möte. Mötet kunde jag skippa då jag inte känner entusiasmen riktigt. Helt ärligt så skulle jag vilja vara julledig helt och hållet nu innan julhelgen :P Men vem vill inte det?
'
Söndagen som är kvar ska som sagt se ut som så; Mat och mys med Rick framför tvn som troligtvis kommer visa femman och Filip och Fredrik. Ska se till att omfamnas av ett par armar med, sen väntar säng och sömn.
'
Ha en fin Söndag mina vänner!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0