Dagar som passerat..

Julhelgen har ägt rum med mycket trevligheter med släkt och vänner. Har haft en jobbledig julhelg detta år och det har vart superduper skönt att bara få njuta av den varma och mysiga stämningen en jul kan bringa.
'
Själva julaftonen tillbringades hos Ricks mor med tillhörande släkt. Fillans barn levde rövare på godisskålarna och tomten var ett hett talesämne speciellt från tuffe Oliver. Att tomten aldrig är lika poppis när han väl dyker upp som innan..haha!
'
Juldagen mystes hos min egna bullmormor och heela mina knäppa släkt parkerade sig där. Kanon! :) Annandagen blev en halvsnabb visit hos farmor min i all enkelhet. Tre dagars julmat sätter sina spår kan jag säga, har aldrig vart så mätt på hela detta år som gått som jag har vart under denna helg. Men det är nog inte bara jag som känner så! :)
'
Rund och god, det är vad jag är nu! :D
'
Jag börjar längta någe enormt efter denna flytt som äger rum om ett par månader. Tyvärr kommer dessa månader att ta en extrem tid på sig känner jag. Jag vill flytta, nuu!
'
Imorron når vi nummer 19 i ordningen och spänningen växer mer och mer inför början av nästa vecka då allt kommer kännas mer verkligt. Längtar som en tok!
'
Men innan dess ska nyåret avnjutas. Jag kommer ju självfallet jobba nyår då jag slapp julen. Men för min del känns det som det kvittar denna gång, detta år. Kommer ha en fin nyårsafton tillsammans med fina människor ivf. :)
'
Nu dusch, sedan soffmys med min egna finaste! <3 Pusshej!

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Har ni hittat en annan lägenhet nu, vad roligt! Vart ska ni flytta?

Man blir ju inte lite nyfiken av allting när du skriver sådär i gåtor ;) Vadå nr. 19 i ordningen och bli mer verkligt liksom, haha?

God fortsättning och gott nytt år till er båda! Kram

2010-12-29 @ 00:09:01
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Rund och go.. Inte bara på julmat va ;)

Jätte glad för din och pojkens skull..

Tänk att ni ska bli föräldrar. Stort!!

Det va på toook för länge sen vi sågs nu.

Måste verkligen styra upp de hela snart!

Ta hand om dig vännen min. <3

Puss och massor av kramar

2011-01-04 @ 16:53:23
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0