Tove Styrke..

..hon påbörjar min morgon på ett skönt sätt med sin nya låt. :) Tekoppen och musik i öronen och ett kort inlägg i bloggen. Sköna fredagsmorgon! :D

Dock lär inte den sköna känslan vara så länge till. Snart drar stressen igång och jobbet kommer allt närmre. Ännu en jogghelg står för dörren. Gosh! Två helger på rad är ingen hit kan jag lova. Då alla andra hurrar för att fredagen redan är här kan jag glatt se fram emot nästa fredag ist och ha det som en morot.

Jag har lite svårt att underhålla mina två monster här hemma med. Två tokkeliga katter som går o stryker sig från vardera sida av handen. Haha, sötfrön.

Igårkväll var det kräftbjudning på Storgatan. Mycket trevligt flickor. :) Och mycket gott! Kräftorna har jag saknat :D

Ikväll är det partej hos Felize, för en gångs skull bangar jag. Då kvällen består av jobb och likaså tidigt imorgonbitti. Hoppas att dom röjer en aning för mig med och att ingen skadar sig varken fysiskt eller psykiskt :) Skååål!

Nehej, duschen nästa! Ta hand om varandra!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0