Stark på nytt igen!

Okej, jag har möblerat om lite i mina planer. Så att dom bättre passar in på mig inom rimliga områden :) Sunt tycker jag ändå, jag ser det inte som att jag har gett upp!

Idag har vi varit ute i Båsenberga, jag och min personalgrupp + chef. Mycket mysigt och fräscht ställe måste jag säga, hemtrevligt. Och frukosten och maten sen dah, underbar! :D Som alltid tycker jag att planeringsdagar är för korta, man hinner inte gå igenom allt som man vill. Eller så kanske det är så att vi satt och åt hälften av tiden :P Så kan det ju också vara ;)

Senare bär det av mot Petras kök och hennes tekoppar. En tjejdejt med henne ska ju också planeras in nu när fröken har varit borta på upptäcksresor. Många fina berättelser hoppas jag att hon har på lager :D
Ha en fin och som det ser ut nu, solig tisdag!

/J

Kommentarer
Postat av: f.

bra där tjejen.kämpa på!

2010-08-31 @ 18:42:41
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0