Shoppingtarmen suger enormt!

Igår bar det ju av till marieberg efter jobbet tillsammans med älsk. Blev lite shopping både i klädväg och Ikeaväg :) Rick fick leka runt på media markt och siba så han är nöjd han med :P

Blev en del shopping idag också, ah! Jag köper allt jag ser nu tydligen :P Måste väl göra sig av med pengarna innan nästa lön dyker upp, haha. Stan gjordes tillsammans med finaste Felize. Frukostfika och ut på staden i regn och rusk. Men trevligt var det :)

Ikväll ska jag tillbringa min tid i Petras residens. Jag, Petra, Fia och en massa kräftor och en del vin :D Vin på en torsdag är tillåtet då man börjar sent imorron och måste sedan jobba hela helgen, grym komma-undan-åsikt :P

Nu ska jag börja styra upp lite myshet här hemma och sedan laga lite mat tills karln min anländer dränkt som en katt här hemma. Sen blire kvalitetstid på hög nivå!

Ha en fin och regnig torsdag! Pusskij!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0