LCHF

Low Carb High Fat
Nu kan jag stryka dag nummer 1 på kalendern över LCHF-kosten. :) Har varit och inhandlat mig en helt ny kylskåpsinredning vilket känns bra än så länge. :) Har varit utan kolhydrater och minimalt med socker en hel dag. Låter kanske inte så mycket men det är ett stort steg för mig, jag är stolt! :D Bakade även oopsies idag, vilket är ett annat alternativ för bröd. Smakade speciellt men jag kan helt klart leva med det ett tag :) Och sålänge grönt te är tillåtet kommer jag må bra :)

Dagens kommentar fick jag från en farbror på jobbet imorse. "Grönt te och en banan, vad är det för dumheter?" Han kunde inte alls tänka sig att serveras en sådan frukost. Det stack lite extra i hans ögon. Hah!

Har varit på dejt med Emma också. Lika trevligt att träffa henne varje gång. Och lilla Albin som inte var så liten som sist jag såg honom. :P Han fick även sin försenade dop-present som jag hoppas var uppskattad :)
Imorron är det planeringsdag på jobbet som står på schemat. Hmm, får la se hur den dagen slutar. Om vi kommer fram till något bra :)
Nu; lite sofftid och sedan hopp i säng för att vakna pigg imorgonbitti. Dock får jag sova ensam inatt då älsklingen jobbar natt, saknad är vad han är! <3
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0