Knak, sa det.

Och det var det knäet, smärta! :( Tror ni jag kan utnyttja det och se till att bli bortskämd av han med stort hjärta? :P

Med tanke på att en del av dom fina flickorna söp ner sig med vin och annat onyttigt igår så mår jag faktiskt ganska bra över att inte vara en av det packet idag. :D Uscha! Visserligen börjar ju klockan bli vakna-och-bli-människa-igen-sen men ändå. Vaknade pigg och glad imorse och har dessutom kunnat vara trevlig på jobbet!

Ikväll är det enbart Rick och jag som kommer spendera tid tillsammans. Och ev. ett par tiggande katter. Mat och mys. En flaska rödvin och nästan det bästa av allt, jag får äntligen börja tända ljus på allvar nu! Det är lite kusligt ruggigt ute idag och mörkret skymtar utanför fönstret. Mina kära värmeljus, har saknat er :D
Fin lördag till er! <3 Kramskij!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0