Jag vet, en usel människa är jag!

Har mina svackor, urusel uppdatering. Fick det uppkört i ansiktet av Chris i fredags t.o.m. Lite småbersad sådär, på väg ner till Harrys. :)

Semestern är slut och jag har börjat jobba igen, livet har återgått till det normala igen. Och sommaren känns helt plötsligt som att den har tagit slut trots att det fortfarande är massor kvar av den. Regnet har varit efterlängtat och den har varat en stund nu, konstigt nog kan jag inte klaga. Jag tycker att det är skönt att kunna sova på nätterna, skönt att kunna gå ut utan att bli helt dyngsur efter 50 meters promenad. Men det kanske också är därför det känns som att sommaren är på väg förbi. Hit med lite sol igen!

HM-katalogen har trillat ner på hallgolvet och det börjar helt plötsligt klia lite extra i fingrarna :D Det är sådant som kan få mig att längta till hösten, alla mysiga kläder. Jag som ljusoman saknar även att kunna tända värmeljus igen. Men men, vi är snart där. Och till hösten blir det mer jobb för en stund, kommer gå upp på heltid och yey vilken fin lön det kommer ge :)

Dop har avklarats sen sist jag gav ifrån mig ett livstecken. Dop för lille Albin som var så fin och snäll mot präst och föräldrar. Såå söt! :) Rick och jag åkte väl på en liten tabbe som inte hann få hem doppresenten tills dopet. Så han sitter utan en present från oss än så länge. Notering till mig själv; boka in en dejt med Emma då presenten trillat in för en vecka sen!

Kolmården har fått sig ett besök av mig och Rick. Mycket mysigt! Svärfarmor här även hon fått ett besök där fyrhjuling kördes och kossor klappades. Lärdom ifrån den trippen; då det blåser storm och 90-åriga tanter fryser, släng ut tanten i blåsten igen med ett vinglas i handen. Det ska hjälpa :P

X antal tjejkvällar har avnjutits av olika sällskaps slag. Senaste i fredags då Fille med magsår slängde ihop en tacopaj, ett fruktfat och ett vinglas med yoghurt. :)

Gårdagen spenderades på gokart-banan i sällskap av Svåger, Felize, svärfar och Rick. Första gången för min del i ett sådant fordon, men kan inte annat än säga att det var grymt skoj faktiskt :D Lyckad dag måste jag säga!

Dagen som är kommer att se ut som såå.. Slappkläder, hämtning av bil inför imorron och ev ett biobesök till kvällen. Enbart vara med andra ord.

Och imorron bär det av till frissan, och som jag har längtat! Att få ordning på den här kaluffsen igen, det är guld värt! Boka in en fikadejt med Petra ska också hinnas med.

Det var ett haffsigt men en kort och fin uppdatering sen sist. Måste bli bättre!

Sist vill jag bara säga, avgudar karln jag lever med! Han är förjävla bra asså! Inget slår honom.. Rick, you're the best! <3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0