Jag skulle behöva ett stort lass med Ben&Jerry!

Att man från ena stunden kan må så dåligt att man är beredd att skjuta sig själv i benet, till att vara upp över öronen glad över att man har en sådan fin karl som man har som stöttar och tröstar. Berg-o-dalbanan har varit snäv! Att man kan äska någon så mycket att det gör ont, den känslan är ganska häftig. Iaf om man är glad förövrigt. Är man däremot ledsen och är kär så det gör ont, då kan den smärtan göra en ännu mer ledsen. Hmm, balansgång det där.

Jag är kvinna, och just nu skulle jag behöva ha ett stort besök av Ben&Jerry eller marabou. Men inte kommer dom på besök inte. Får nöja mig med en hämtpizza tillsammans med älsk i soffan :D Ikväll är det ju även fångarna på fortet, nostalgi! Ah, härligt! Synd bara att den härligheten vara så kort stund. Sex program, ynkligt!

Idag har vi haft ett sjuhelvetes väder tycker jag. Fryser ju ihjäl! Askallt, och det påminner mig om att jag snabbare än blixten måste ner på stan och köpa mig en filt som jag kan gosa ner mig under när kvällarna lider mot soffmys. :) Hösten är på väg mina vänner! :D

Möte på jobbet igår. Och jag måste säga att jag är grymt nöjd över hur jul och nyårsschemat artade sig. Helledig över julhelgen, vilket betyder att jag kommer kunna njuta av julskyltning och julmarknader, julstämning och julpyntande till fullo. Förra året var julstämningen på minus då jag jobbade julaftonskvällen och resten av julhelgen. Då har man ingen ro att bygga på sig en stämning när man ändå inte kan vara med sina nära under storhelgen. Men i år får jag istället jobba nyårshelgen, vilket egentligen inte gör mig något. Men jag blev den lycklige som fick en dagtur på nyårsafton och en kvällstur på nyårsdagen. Mycket nöjd och leende var stort efter mötet! Underbart! Tycker annars att jag haft sån otur, men den har vänt! :)

Nu ska jag krypa upp i Ricks famn och bara mysa och njuta av att jag har honom, denna fina människa! Älska, det ordet räcker inte för att täcka upp det jag känner för honom! <3 :D

Fram med värmeljuseeeen!
/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Oooh, en bytta B&J´s vore inte helt fel, det kan jag hålla med om! Chocolate Macadamian... Mmmm... <3

2010-08-25 @ 20:51:19
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Linda

Lugn, det kommer en säsong fångarna på fortet till :)

2010-08-25 @ 21:41:48
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0